Ramowy rozkład dnia na rok szkolny 2016/2017

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI 3,4 –LETNICH

6.00 - 8.15

Schodzenie się dzieci do sal.

Zabawy dowolne i inspirowane przez nauczyciela

Praca z dzieckiem zdolnym i dzieckiem mającym trudności edukacyjne

Zabawy logopedyczne

Czynności organizacyjno- porządkowe

8.15 - 8.20

Zabawy ruchowe

8.20 – 8.30

Zabiegi higieniczne

8.30 – 8.50

Śniadanie

8.50 – 9.00

Czynności porządkowe

9.00-9.30

Zajęcia edukacyjne z całą grupą zaplanowane przez nauczyciela zgodnie z podstawą programową. Zabawa ruchowa.

9.30-10.45

Stwarzanie sytuacji do pobytu dzieci na świeżym powietrzu

10.45 –11.30

Organizowanie środowiska inspirującego podejmowanie zabaw tematycznych, dydaktycznych, badawczych i ruchowych. Wspieranie działań twórczych podczas kontaktu dzieci ze sztuką, muzyką i literaturą Korzystanie z potrzeb specjalistów (logopedy, pedagoga) Sytuacje okolicznościowe (np. teatrzyki, imprezy rodzinne) Czynności organizacyjno-porządkowe

11.30 -12.00

Obiad

12.00-14.00

Leżakowanie najmłodszych. Słuchanie muzyki relaksacyjnej i literatury

14.00

Podwieczorek

14.25 – 16.30

Zabawy dowolne: tematyczne, konstrukcyjne w małych grupach, pod kierunkiem nauczyciela Zabawy inspirowane i prowadzone przez nauczyciela, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju. Zabawy podejmowane z inicjatywy dziecka (w tym pobyt na podwórku przedszkolnym). Zabawy i gry integracyjne w grupach łączonych.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI 5,6 –LETNICH

6.00 - 8.15

Schodzenie się dzieci do sal

Zabawy dowolne i inspirowane przez nauczyciela

Praca z dzieckiem zdolnym i dzieckiem mającym trudności edukacyjne

Zabawy logopedyczne

Czynności organizacyjno- porządkowe

8.15 - 8.20

Ćwiczenia poranne

8.20 – 8.30

Zabiegi higieniczne

8.30 – 8.50

Śniadanie

8.50 – 9.00

Czynności porządkowe

9.00-9.30

Zajęcia edukacyjne z całą grupą zaplanowane przez nauczyciela zgodnie z podstawą programową. Zabawa ruchowa

9.30-10.45

Stwarzanie sytuacji do pobytu dzieci na świeżym powietrzu.

10.45 –12.00

Organizowanie środowiska inspirującego podejmowanie zabaw tematycznych, dydaktycznych, badawczych i ruchowych. Wspieranie działań twórczych podczas kontaktu dzieci ze sztuką, muzyką i literaturą Korzystanie z potrzeb specjalistów (logopedy, pedagoga) Sytuacje okolicznościowe (np. teatrzyki, imprezy rodzinne) Czynności organizacyjno-porządkowe

12.00 -12.30

Obiad

12.30-12.45

Poobiedni odpoczynek. Słuchanie muzyki relaksacyjnej i literatury

12.45- 13.45

Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych, sprzyjających rozwojowi aktywności plastycznej, muzycznej, ruchowej i poznawczej dzieci. Utrwalanie wiedzy i umiejętności. Zabawy ruchowe .

Zabawy podejmowane z własnej inicjatywy dziecka

13:45 – 14.00

Podwieczorek

14.00 – 16.30

Zabawy dowolne w małych grupach łączonych, pod kierunkiem nauczyciela Zabawy inspirowane i prowadzone przez nauczyciela.

 

Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka. Kliknij "Zgadzam się", aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub kliknij "Polityka prywatności", aby dowiedzieć się więcej.
Polityka prywatności Zgadzam się